Pajūrio naujienos
Help
2024 Kovas
Pi 4111825
An 5121926
Tr 6132027
Ke 7142128
Pe18152229
Še29162330
Se310172431
Apklausa

Ar laikas buvo keisti Lietuvos krašto apsaugos ministrą?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Pagal parengtą projektą, Kretingos rajono savivaldybė Klaipėdos gatvėje numatė įrengti dvipusį eismą bei susiaurinti gatvės plotį nuo maždaug aštuonių iki septynių metrų. Toks sprendimas rimtai supykdė rekonstruojamos gatvės gyventojus, esą gatvės siaurinimas užkimš gatves ir trukdys eismą.

Klaipėdos gatvės gyventojas Vytautas Šarka piktinosi, kad gatvėje ne tik įvedamas dvipusis eismas, bet ji ir susiaurinama.

Klaipėdos gatvės gyventojai aiškino, kad dvipusis eismas sukels nepatogumų, tačiau su tuo jie nekovoja, sakė, prisitaikys. Anot jų, didžiausia bėda – gatvės siaurinimas. „Paprasčiausia logika – čia padarys dvipusį eismą, visi mašinų srautai, važiavę pro sankryžą prie „Norfos“, važiuos pro šitą gatvę, greičiai čia yra žiaurūs. Bet pagrindinis dalykas, kad visi srautai važiuos pro susiaurintą gatvę“, – piktinosi Klaipėdos gatvės gyventojas Vytautas Daugintis. Anot jo, gatvėje laikinai sustojusiam tarnybiniam transportui, kurjeriams, autobusams bus neįmanoma saugiai prasilenkti su priešais važiuojančiais automobiliais, dėl to esą darysis kamščiai.

Įmonės UAB „Patvanka“, kuri vykdo gatvės rekonstrukciją, vadovas Kęstutis Amolevičius „Pajūrio naujienoms“ paaiškino, kad gatvė tvarkoma pagal užsakovo (Savivaldybės) nurodymus ir priimtus normatyvus: „Projektavimo užduotyje parašyta, kad būtų padarytas dvipusis eismas, įrengti bordiūrai ir pakeista asfalto danga. Pradėjome projektuoti, o kadangi gatvė yra, kaip Savivaldybė nustatė, C kategorijos (ypatingos svarbos) – tai pagal tą pusę, kurioje nėra šaligatvių, turi būti įrengti borteliai. Tačiau apie 20 centimetrų nuo važiuojamosios dalies yra tokie gelžbetoniniai stulpai. Pagal C kategoriją, nuo važiuojamosios dalies jie turi būti ne mažiau kaip metras. Tad ir svarstėm, ką daryti: ar atramas kelti į šoną, ar gatvę siaurinti.“

Jis taip pat pridūrė, kad C kategorijos gatvės plotis gali būti ne mažesnis kaip šeši metrai, o Klaipėdos gatvės ruožo plotis bus septyni metrai.

Klaipėdos gatvėje gyvenantis Vytautas Šarka sakė, kad Savivaldybei siūlytų gatvės nesiaurinti, nedaryti dvipusio eismo, o tiesiog pakeisti tame Klaipėdos gatvės ruože vienpusio eismo kryptį žiedo link, taip, anot jo, ir lėšos būtų sutaupytos, ir niekam bėdų nekiltų, ir kamščių neliktų.

Anot V. Šarkos, netikslingai rekonstruodama gatvę, Savivaldybė švaisto lėšas. „Buvo galima tiesiog pakeisti kryptį ir išvis nieko nedaryti, kiek būtų sutaupę pinigų. O čia lėšos metamos į balą, tiesiog širdį skauda. Dabar visą grindinį kapliuos lauk, pils žvyro, smėlio, skaldos, asfaltuos, dės naujus bortelius, senus jau išvežė į šiukšlyną, nors jie geri buvo“, – piktinosi V. Šarka.

Dėl rekonstrukcijos metu atrasto senovinio grindinio Savivaldybei gatvės remonto išlaidos padidėjo 34 tūkst. eurų.

Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Povilas Černeckis sakė, kad pagrindinis dalykas, kodėl tvarkoma gatvė – kad gyventojams būtų pagerintas susisiekimas su miesto centru. „Žmonės, važiuojantys ir į Klaipėdos pusę, galės važiuoti tiesiai, jiems nereikės važiuoti pro „Norfą“. Kai bus galimybė išvažiuoti iš miesto tiesiai į žiedą prie autobusų stoties, bus pagerintas susisiekimas visai miesto bendruomenei“, – paaiškino P. Černeckis.

Jis taip pat paantrino įmonės, kuri vykdo rekonstrukciją, vadovo K. Amolevičiaus žodžiams, kad gatvė siaurinama dėl per arti važiuojamosios dalies esančių elektros tiekimo linijų. Jis taip pati patikino, kad Savivaldybė pernai kreipėsi į ESO (Energijos skirstymo operatorių), kad linija būtų pakeista požeminiu kabeliu, tačiau Savivaldybė esą sulaukė atsakymo, kad ESO planuose tokie darbai nenumatyti.

Tvarkomo Klaipėdos gatvės ruožo gyventojai taip pat piktinosi, kad Savivaldybė laiko gatvės projektą įslaptintą, tačiau P. Černeckis užtikrino, kad pernai gruodžio mėnesį projektas buvo paviešintas Savivaldybės internetiniame puslapyje.

Erika ALONDERYTĖ


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas