|
Į Socialinės paramos skyrių – su talonais
Kretingiškiams šiomis dienomis šturmuojant Socialinės paramos skyrių dėl šildymo kompensacijų bei įvairių pašalpų, tam, kad nereikėtų gaišti laiko eilėse, vakar įvesta talonų sistema. Anksčiau į redakciją skambinę kretingiškiai piktindavosi dėl to, jog jiems tenka ilgokai laukti už durų, tvarkant dokumentus. „Atėjau į skyrių gerokai prieš dvyliktą, nors priėmimo valandos prasidėjo tik nuo pirmos. Žmonių koridoriuje jau – tiršta: kvėpuoti nėra kuo, atsisėsti irgi nėra kur. Namie palikau du sergančius vaikus ir nė nebelaukiau eilėje. Suprantu, kad darbuotojoms darbo krūvis – didelis, bet gal galima būtų įvesti kokią nors tvarką ir interesantų, ir jų naudai“, - siūlė kretingiškė Jolanta Peleckienė. Tačiau vakar moteris paskambino ir pasidžiaugė, jog Socialinės paramos skyriuje klientai jau priimami su talonėliais pagal laiką. „Kaip pas gydytoją“, - pajuokavo moteris. „Iš tiesų žmonės patys sau sukeldavo nepatogumus: ateidavo per anksti, sudarydavo grūstį, o prieš darbo pabaigą – jokių eilių ir žmonių - tuščia. Todėl susigalvojome įsivesti talonų sistemą: registruojame, sudarome interesantų sąrašą ir paskiriame jiems konkretų priėmimo laiką. Tikimės, kad ši sistema leis tolygiai paskirstyti žmonių srautą“, - teigė Socialinės paramos skyriaus vedėja Danutė Blagnienė. Keturios skyriaus darbuotojos kasdien priima po 12 interesantų, - kiekvienam skiriama po 20 min. Tačiau jeigu žmogus ateina pirmąkart arba kreipiasi dėl daugelio išmokų, anot D.Blagnienės, procedūra užtrunka ir iki 50 min. Likusį darbo laiką darbuotojos apdoroja į kompiuterį suvestus duomenis. Šiuo metu į Socialinės paramos skyrių daugiausiai asmenų kreipiasi dėl paramos už šildymą, socialinių bei vaiko išmokų. Balandį paaiškės, kiek ir kokių išmokų skirta Kretingos rajono žmonėms.
|