Pajūrio naujienos
Help
2024 Gegužė
Pi 6132027
An 7142128
Tr18152229
Ke29162330
Pe310172431
Še4111825
Se5121926
Apklausa

Ar ketinate savanoriškai registruotis į karo komendantūrą?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Neįvykdžius kliento pageidavimo pasipylė skundai

  • Aldona KAREČKAITĖ
  • Problema
  • 2011-11-08

Ne visada žmogus džiaugiasi įsigijęs prekę. Kumpikuose gyvenantis Valdas Leonavičius, užsisakęs šarvuotas duris bendrovėje „Golgonda ir Ko“, liko nepatenkintas paslauga. Kartėlį jaučia ir duris stačiusios bendrovės direktorė Stanislava Jomantienė.

V.Leonavičius sakė, kad dar rugsėjo pradžioje šioje bendrovėje užsisakė šarvuotas duris. Avansu sumokėjo 1 tūkst. litų, buvo pasirašyta sutartis.

Praėjus dviem mėnesiams durys buvo pagamintos, atvežtos ir įstatytos. Tačiau, pasak V.Leonavičiaus, per dvi paras išaiškėjo durų brokas – pradėjo skilinėti dažai. Iš pradžių esą buvo bandoma valyti, tačiau nesėkmingai. Tada šarvuotos durys buvo išimtos ir išvežtos, o į durų angą įstatytos bendrovės medinės durys, bet aplinkui viskas taip ir liko išdraskyta.

- Man grąžino avansą ir sumokėjo delspinigius – 9 litus. Bet aš tų durų laukiau du mėnesius, - piktinosi pašnekovas. Bendrovės „Golgonda ir Ko“ direktorė S. Jomantienė sakė, kad tikrai V.Leonavičius jų įmonėje užsisakė šarvuotas duris ir pasirašė sutartį. Buvo paimtas ir avansas - tūkstantis litų.

Atvežus įstatyti duris užsakovas jokių pretenzijų dėl durų neturėjo.

S.Jomantienės nuomone, nesusipratimai prasidėjo tada, kai V.Leonavičius paprašė sąskaitoje-faktūroje duris įvardyti kaip sandėlio duris. Tačiau jie esą sandėlio durų negamina, ir nepatenkino užsakovo prašymo.

S.Jomantienė pastebėjo, kad nors užsakymo sutartyje ir aiškiai parašyta - „po gaminių sumontavimo, sumokėti gaminių sumos ir avanso skirtumą meistrams“, užsakovas atsisakė tai daryti. Jis teigė, kad durys - brokuotos.

Todėl, pasak S.Jomantienės, jiems nematant jokio durų broko ir nenorint tolimesnių ginčų su užsakovu bei betikslio važinėjimo pas jį, grąžino V.Leonavičiui avansą, sumokėjo kiek priklauso delspinigių ir net veltui įstatė savo duris, nes užsakovo buvo visai sulūžusios.

S. Jomantienė sakė, kad dirbant tokį darbą pasitaiko įvairiausių klientų, tačiau jie visada stengiasi rasti bendrą kalbą. Deja, atsiranda ir vienas - kitas, kurie ieško priekabių ten, kur jų nėra, ir sako, „kad jie dar jiems parodys“.

„Juk labai norint galima prikibti prie bet kokio daikto. Jei tos durys tikrai būtų buvusios brokuotos – be vargo būčiau grąžinusi gamintojams, bet kai žmogus ieško tik priekabių ir dar skundžiasi – apmaudu“, - sakė pašnekovė.

Tačiau užsakovas nenurimo ir kreipėsi į Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos Klaipėdos skyrių, deja, kai ką nutylėdamas.

Klaipėdos skyriaus vedėja Raimonda Bučinskienė paaiškino, kad jie nesprendžia ginčų, kai gaminys instaliuotas į statinį. Tokiu atveju jie tik pasidomi, ar durys tiekiamos į rinką teisėtai, ar atlikti visi privalomieji atitikties veiksmai - gamintojai turi išduoti atitikties deklaraciją. Bendrovė „Golgonda ir Ko“ turi visus reikiamus dokumentus. Atitikties deklaracijoje nurodoma gaminio paskirtis ir jos keisti negalima.

„Yra sutartis ir reikia vykdyti sutarčių įsipareigojimus“,- sakė R.Bučinskienė.

O jei užsakovas mano, kad patyrė žalą, jis gali kreiptis į teismą.

Kokią naudą gali turėti žmogus, prašydamas ant sąskaitos-faktūros pakeisti durų paskirtį, Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnybos Kretingos skyriaus vedėja Gražina Poškienė paaiškino, kad jei ūkininkas yra pridėtinės vertės mokesčio (PVM) mokėtojas, tai, pateikęs atitinkamus dokumentus, jis gali susigrąžinti PVM ir susimažinti gyvenamųjų pajamų mokestį (GPM). Tačiau norint tai padaryti, asmeniniai poreikiai neturėtų būti maišomi su verslo reikalais.


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas