Manau, kad saugumo priemonių prie pervažų yra pakankamai: šviesos signalai, įspėjamieji ženklai. Vien ženklas, įspėjantis sustoti prieš pervažą, yra įpareigojantis. Jis tam ir yra, kad vairuotojai turėtų laiko atidžiai pasižiūrėti, ar nėra traukinio. Pati geriausia saugumo priemonė – atidumas.
Albinas Stonkus:
- Man pačiam yra tekę būti tokioje situacijoje, kai niekaip nebuvo įmanoma įžiūrėti, kokia spalva dega pervažos šviesoforas – važiuoti draudžiančia raudona, ar važiuoti leidžiančia balta. Prie pervažų reikėtų įrengti pakeliamas užtvaras, o vairuotojus apie artėjantį traukinį galėtų įspėti garsi sirena.
Raimondas Butkevičius:
Atrodytų, kad tų ženklų prieš pervažas yra pakankamai – jie turėtų apsaugoti žmones, kad šie neskubėtų pralėkti per pervažą. Bet papildomai dar reikėtų visur įrengti pakeliamus užkardus. Kad vairuotojai, galvodami, jog spės pravažiuoti dar traukiniui nepriartėjus, neišpultų ant bėgių.
Virginija Dirmeitienė:
Ženklų prie pervažų yra pakankamai – jie įspėja, kad čia pat yra traukinio kelias, perspėja, kad reikia sustoti. Tačiau prie pervažų labai praverstų užkardai, kurie artėjant traukiniui automatiškai nusileistų ir nepakiltų tol, kol nėra saugu kirsti bėgius.
Kalbino Diana JOMANTAITĖ,
fotografavo Darius ŠYPALIS