|
Įdiegė “vieno langelio” aptarnavimo principą
Nuo šiol bendrovės Vakarų skirstomieji tinklai (VST) klientai – kretingiškiai ir palangiškiai – bus aptarnaujami “vieno langelio” principu. Bendrovė, investavusi 1,33 mln. litų ir kapitaliai suremontavusi Kretingos skyriaus patalpas, įrengė modernų, šiuolaikinius standartus atitinkantį klientų aptarnavimo centrą.
“Klientui nebereikės blaškytis po kabinetus ir ieškoti žmogaus, galinčio padėti išspręsti vieną ar kitą problemą. Visa reikiama informacija klientams bus suteikiama operatyviai, profesionaliai ir vienoje vietoje”, - per klientų aptarnavimo centro atidarymo iškilmes kalbėjo bendrovės VST Kretingos-Palangos skyrių viršininkas Ramūnas Korsakas. Klientų aptarnavimo centre dirbs 9 specialistai. Tai – patyrę ir profesionalūs darbuotojai, sukaupę žinių ir išmanantys bendravimo su klientais ypatybes. Į klientų aptarnavimo centrą užsukę gyventojai arba įmonių atstovai galės sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, deklaruoti apskaitos prietaisų duomenis, užregistruoti gedimus. Naujiems elektros energijos vartotojams centre bus išduodamos techninės sąlygos, juos konsultuos specialistai. Kaip teigė Ramūnas Korsakas, VST Kretingos skyriuje kasdien apsilanko nuo 30 iki 50 klientų. Skyriuje iš viso dirba 73 darbuotojai – inžinieriai, specialistai, kurių dauguma – kretingiškiai. Modernūs bendrovės VST klientų aptarnavimo centrai jau veikia Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Tą pačią dieną, kaip ir Kretingoje, klientų aptarnavimo centras buvo atidarytas Kaišiadoryse. Tokius centrus šiais metais planuojama atidaryti Pakruojyje bei Gargžduose.
“Dėmesys klientams, sklandi komunikacija ir aptarnavimo kokybė – ypatingai svarbūs kiekviename versle. Tai – verslo sėkmės garantas, - per klientų aptarnavimo centro atidarymą Kretingoje kalbėjo bendrovės VST skyrių valdymo ir elektros tiekimo tarnybų direktorius Aidas Ignatavičius. – Tikimės, kad modernus klientų aptarnavimo centras pateisins klientų lūkesčius. Gerinsime klientų aptarnavimo kokybę, kad pateisintume modernios, į klientus orientuotos ir atsakingos įmonės vardą”. Kelti klientų aptarnavimo kultūrą – strateginis bendrovės VST tikslas. Siekdama jo bendrovė kasmet investuoja į elektros tinklo modernizavimą, klientų aptarnavimo centrų rekonstrukciją bei darbuotojų mokymą. Per praėjusius metus bendrovė investavo daugiau negu 138 mln. Lt. Bendrovė VST skirsto ir tiekia elektros energiją Vakarų Lietuvai ir elektros energija aprūpina beveik 700 tūkst. klientų. |