Pajūrio naujienos
Help
2024 Kovas
Pi 4111825
An 5121926
Tr 6132027
Ke 7142128
Pe18152229
Še29162330
Se310172431
Komentarų topas

Veža nemokamai, bet džiaugiasi ne visi

  • Audronė GRIEŽIENĖ
  • Problema
  • 2020-05-26

Kretingos miesto Vilniaus gatvės rekonstrukcija ir karantinas pakoregavo viešojo transporto grafikus, o tuo pačiu susisiekimo problemų sukėlė ir atokiau nuo centro esančiuose mikrorajonuose gyvenantiems žmonėms.

Pėstiems senjorams – per toli

„Aš ne tik esu iš Bajorų, bet dar ir gyvenu bajoriškai – prireikus gydymo įstaigoje susileisti vaistus ar parduotuvėje nusipirkti maisto produktų, į miesto centrą kaskart turiu važinėti taksi“, – ironijos negailėjo į redakciją užsukusi garbaus amžiaus Amelija Statkuvienė. Pašnekovės nuomone, pradėjus remontuoti Vilniaus gatvę, Bajoruose gyvenantys žmonės jaučiasi atskirti nuo miesto, tarsi būtų ne kretingiškiai. Anksčiau iki centro jie nuvažiuodavo iš Klaipėdos grįžtančiais mikroautobusais, kurie dabar centro nesiekia.

„Kadangi toliau mūsų neveža, anądien išlipau autobusų stotyje, vairuotojas patikino, kad į centrą nemokamai veža specialus geltonas mikroautobusas. Su dar viena keleive laukiam laukiam – nei atvažiuoja, nei ką. Paskui pastebėjom užrašą, kad važiuoja kas 20 minučių, bet ne dienomis, kai labiausiai žmonėms reikia, o rytais ir dar vakarais“, – teigė Amelija. Moteris svarstė, ar apskritai tokiu laiku keleiviniam transportui yra, ką vežioti? Pavyzdžiui, vienas mikroautobusas iš stoties išvažiuoja 8.40, o kitas bebus jau tik 15.20 val. Jaunesni ir stipresni žmonės, užuot kelias valandas laukę, anot pašnekovės, nueina pėsčiomis, o ką daryti senjorams?

„Kodėl „Autobusų parkas“ negali iš stoties į miestą kursuojančio savo įmonės autobusiuko laiko priderinti prie to laiko, kuriuo pro Bajorus važiuoja iš Klaipėdos parvažiuojantis mikroautobusas“? – klausė ji.

Direktoriaus Arvydo Dyburio teigimu, bendrovė „Kretingos autobusų parkas“ grafikus rekomenduoja, o sprendimus priima rajono Savivaldybė. „Bandėme siūlyti variantą, pagal kurį geriau būtų aptarnaujamas lapyno rajonas, tačiau kategoriškai nebuvo pritarta, nes klausimas neišdiskutuotas“, – sakė jis ir davė suprasti, kad prie jo galbūt dar bus galima grįžti. O ką darys su Bajorais?

Derina, bet ne vien prie Bajorų

Šiuo metu pro Bajorus Klaipėdos autobusas važiuoja 15 kartų per dieną, prekybos centruose apsipirkti norinčius gyventojus esą veža ir pro „Norfą“, ir pro naująją „Maximą“. Geltonas mikroautobusas iš Kretingos autobusų stoties į centrą važiuoja kas 20 minučių, pasitarnauja ne vien tik Bajoruose gyvenantiems žmonėms, bet ir keleiviams, važiuojantiems į Palangą arba iš Palangos, į Klaipėdą, taip pat skubantiems į geležinkelio stotį ir į traukinį.

„Koreguodami maršrutus ir grafikus stengėmės, kad būtų kuo optimaliau, racionaliau ir patogiau, tačiau grafiką suderinti taip, kad tiktų visiems, yra sudėtinga“, – sakė A. Dyburys.

Anot pašnekovo, ne tik dėl Vilniaus gatvės rekonstrukcijos, bet ir dėl karantino sumažėjo reisų po miestą, nebevažiuoja vadinamieji žiedai. Susisiekimas pagerės pasibaigus karantinui, o po Vilniaus gatvės rekonstrukcijos visi reisai vėl atsistos į savo vėžes.

Panašios nuomonės ir Kretingos rajono savivaldybės administracijos direktorės pavaduotojas Povilas Černeckis. Jo žodžiais, susidėliojus reikalus, gyventojams įmanoma atvažiuoti iki miesto centro: nemokami mikroautobusai iš stoties rytais kas 20 minučių kursuoja nuo 6 iki 9 val., o po pietų – nuo 15 iki beveik 19 val.

„Suderinti iš Klaipėdos parvažiuojančių mikroautobusų grafikus su po miestą kursuojančio „Kretingos autobusų parko“ mikroautobuso grafiku – realiai neįmanoma, nes keleiviai iš stoties keliauja ne tik į Klaipėdą ar Palangą, bet ir į Darbėnus, ir į Salantus, ir į daugelį kitų kaimiškųjų vietovių“, – sakė jis.


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas