Pajūrio naujienos
Help
2024 Balandis
Pi18152229
An29162330
Tr3101724
Ke4111825
Pe5121926
Še6132027
Se7142128
Apklausa

Ar verta uždrausti azartinių lošimų reklamą?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas
Jurgio Pabrėžos universitetinės gimnazijos trečiokas gimnazistas Jonas Mockus organizavo „League of Legends“ turnyrą gimnazijoje.

Jurgio Pabrėžos universitetinės gimnazijos trečiokas gimnazistas Jonas Mockus šiais mokslo metais vykdo projektinį darbą „Elektroninis sportas“.

Elektroninis sportas – tai varžybos, kuriose žaidžiami kompiuteriniai žaidimai. Komandos stengiasi laimėti turnyrus, bando įrodyti savo stiprumą kompiuteriniame žaidime.

Pasaulyje elektroninis sportas atsirado apie XX a. pabaigą, labiau išplito XXI a. „Šis sportas Lietuvoje pradėjo populiarėti 2015 metais, kai įvyko „Gameon“ renginys“, – kalbėjo J. Mockus. „Gameon“ – tai žaidimų kultūros renginys, kuriame dalyviai gali įgyti daugiau patirties apie naująsias technologijas, žaidimus.

Populiariausi šiuo metu turnyrų žaidimai: „Fortnite“, „League of Legends“, „Dota 2“, „Overwatch“.

„League of Legends“ – veiksmas vyksta žaidėjus suformuojant į dvi skirtingas komandas. Kiekvienai komandai priklauso po kristalo formos kūrinį. Pagrindinis žaidimo tikslas – pasiekti ir sunaikinti priešininko kristalą.

Tokią projektinio darbo temą J. Mockus pasirinko, nes žaidimus žaidžia jau nuo mažens. „Pradėjau nuo paprasčiausio „Y8“ puslapio, „Minecraft“, vėliau perėjau prie „Counter-Strike“, „League of Legends“. Galiausiai sustojau ties „League of Legends“, kurį žaidžiu nuo pat jo atsiradimo 2010 metais“, – pasakojo jis.

Yra paauglių, kurie ypač įsitraukia į kompiuterinių žaidimų sūkurį, apleidžia mokslus. „Jeigu nori kažką pasiekti su šiuo dalyku, stengiesi suderinti viską su mokslais, nors ir tenka panaktinėti“, – kalbėjo J. Mockus.

Jo projektinis darbas susideda iš teorinės dalies, kurioje gimnazistas pasakos apie elektroninį sportą, ir praktinės dalies, kuri buvo „League of Legends“ turnyras gimnazijoje. „Iš tiesų, buvo nelengva surengti turnyrą, mokykla nelabai pasitikėjo tokia naujove, taip pat reikėjo prikviesti dalyvių. Pagrindinis nesklandumas turnyre buvo interneto ryšys. Pirmas turnyras, mano nuomone, truputį prisvilęs, bet pavyko“, – pasakojo Jonas.

Paklausus apie ateities planus, gimnazistas paminėjo, jog renka informaciją, plečia žinias ir neslepia, jog kada nors norėtų pabandyti sukurti panašų į „Gameon“ renginį Klaipėdoje ir su kitomis idėjomis. Taip jis pabandytų dar labiau išpopuliarinti elektroninį sportą Lietuvoje.

Vita MICKUTĖ

„P. n.“ akademijos narė


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas