Pajūrio naujienos
Help
2018 Spalis
Pi18152229
An29162330
Tr310172431
Ke4111825
Pe5121926
Še6132027
Se7142128
Orų prognozė
Dieną18°C debesuotumas 100 %
Naktį10°C debesuotumas 10 %
Apklausa

Ar politikų reitingai turi įtakos Jūsų apsisprendimui?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Vladas KAIRYS:

– Mano darbas Danijoje toks, kad nuolat reikia žingsniuoti. Neskaičiavau, bet, ko gero, vien darbe per dieną tenka nukulniuoti apie 10 kilometrų. Be abejo, judėti sveika, bet kas per daug, tas nėra gerai, apima ir nuovargis.

Antanas PLEIKYS:

– Aš stengiuosi vaikščioti kuo daugiau. Gyvenu Šventosios gatvėje, atokiau nuo Kretingos miesto centro. Kartais net specialiai dar labiau pailginu atstumą – suku pro buvusį Žemės ūkio technikumą. Žinoma, ne pro šalį būtų ir pabėgioti – nesiryžtu vis.

Diana ANUŠAUSKĖ:

– Ne kasdien, tačiau kokie 7-eri metai lankau įvairius sporto klubus. Tai darau, kad stiprinčiau sveikatą. Ant bėgimo takelio nubėgu ne mažiau kaip 2 kilometrus. Gaila, kad į darbą ir iš darbo turiu važiuoti automobiliu – iki Klaipėdos pėsčiomis ar net dviračiu būtų per didelis atstumas.

Kretingos visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos stiprinimo specialistės trenerės Karolinos SKOMINIENĖS komentaras:

– Per dieną rekomenduojama nueiti 10 tūkstančių žingsnių, o tai yra apytiksliai 7 kilometrai.

Žmogaus organizmui judėjimo nauda – visokeriopa: turi tiesioginį poveikį kaulų, raumenų, raiščių bei sausgyslių funkcijoms, reguliarus fizinis aktyvumas padeda normalizuoti kraujo spaudimą bei gliukozės kiekį kraujyje, mažina osteoporozės riziką ir stabdo jos progresavimą, greitina medžiagų apykaitą, pagerina protinę veiklą ir psichinę sveikatą, mažina depresiją, nerimą ir nervinę įtampą. Judėti tikrai verta!

Kalbino Audronė GRIEŽIENĖ, fotografavo Rita NAGIENĖ


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas